Primăria Grozești inițiază începînd cu data de 15.11.2022 consultarea publică a proiectelor de Decizie
Primăria Grozești inițiază începînd cu data de 15.11. 2022 consultarea publică a proiectelor de Decizie a Consiliului local pentru ședința din 06.12.2022 :
- Cu privire la aprobarea Bugetului satului Grozeşti pentru anul 2023 în prima lectură.
/ Raportor- Fonari Natalia, contabil – șef /
- Cu privire la aprobarea și punerea în aplicare a taxelor locale pentru anul 2023.
/ Raportor- Fonari Natalia, contabil – șef /
- Cu privire la stabilirea taxelor concrete ale impozitului funciar şi pe bunurile imobiliare pentru anul 2023 .
/ Raportor – Adriana Mocanu, specialist /
- Cu privire la acordarea premiului anual
/ Raportor- Fonari Natalia, contabil – șef /
- Cu privire la stabilirea plățílor pentru emiterea Certificatelor de urbanism și a Autorizațíilor de construire / desființáre .
/ Raportor- Tofan Serghei, primar /
- Cu privire la investirea primarului cu împuterniciri privind organizarea şi evaluarea performanţelor profesionale a
secretarei consiliului.
/ Raportor- Tofan Serghei, primar /
- Cu privire la aprobarea Graficului concediilor pentru anul 2023 .
/ Raportor- Svetlana Mitrofan, secretar /
- Cu privire la aprobarea Programului de activitate a Consiliului local și Primăriei Grozești pentru anul 2023 .
/ Raportor- Svetlana Mitrofan, secretar /
- Cu privire la asigurarea transparenţei decizionale în autorităţile administraţiei publice locale a satului Grozeşti .
/ Raportor- Svetlana Mitrofan, secretar /
- Cu privire la aprobarea Planului de achiziții al primăriei Grozești pentru anul 2023 .
/ Raportor- Fonari Natalia, contabil – șef /
- Cu privire la aprobarea Dispoziției Nr. 32 dn 26.10.2022 privind modificarea bugetului Primăriei Grozeşti , aprobat pentru anul 2022 ”
/ Raportor- Fonari Natalia, contabil – șef /
- Cu privire la aprobarea Statelor de personal ale primăriei Grozești și instituțiilor din subordine .
/ Raportor- Tofan Serghei, primar /
- Cu privre la aprobarea « Cadastrului Funciar» , conform situației la 01.01.2023 .
/ Raportor – Savin Iustin , specialist /
- Cu privire la aprobarea Bugetului satului Grozeşti pentru anul 2023 în lectura a doua .
/ Raportor- Fonari Natalia, contabil – șef /
15 . Cu privire la corelarea bugetului aprobat pentru anul 2022.
/ Raportor- Fonari Natalia, contabil – șef /
Recomandările părților interesate pe marginea proiectelor de decizie supuse consultării publice pot fi expediate pînă pe data 01.12.2022 pe adresa electronică: primaria.grozesti@gmail.com și la tel : 0264-43-238 – secretar
Proiectele de decizie sunt disponibile la sediul primăriei Grozești și pe pagina WEB oficială : grozesti.sat.md ( Trensparența decizională – Proiecte de documente )
CONSULTĂRI PUBLICE
Primăria Grozești anunță inițierea procedurii de elaborare a următoarelor Proiecte de Decizie :
- Cu privire la pregătirea complexului socio-economic al satului Grozeşti pentru activitate în perioada toamnă- iarnă 2022 – 2023 .
/ Raportor- Tofan Serghei, primar /
- Cu privire la audierea raportului semianual privind executarea bugetului local 2022
/ Raportor – Fonari Natalia, contabilă – șefă /
- Cu privire la modificarea Deciziei nr. 6 / 16 din 06.12.2021 „ Cu privire la aprobarea Bugetului satului Grozeşti pentru anul 2022 în lectura a doua . ’’
/ Raportor – Fonari Natalia, contabilă – șefă /
- Cu privire la corectarea erorilor comise în redactarea numelui și/sau prenumelui deținătorului de teren, prezente ca urmare a procesului masiv de perfectare și înregistrare a Titlurilor de autentificare a dreptului deţinătorului de teren.
/ Raportor – Iustin Savin, specialist /
- Cu privire la corectarea erorilor comise în redactarea numelui și/sau prenumelui deținătorului de teren, prezente ca urmare a procesului masiv de perfectare și înregistrare a Titlurilor de autentificare a dreptului deţinătorului de teren.
/ Raportor – Iustin Savin, specialist /
- Cu privire la corectarea erorilor comise în redactarea numelui și/sau prenumelui deținătorului de teren, prezente ca urmare a procesului masiv de perfectare și înregistrare a Titlurilor de autentificare a dreptului deţinătorului de teren.
/ Raportor – Iustin Savin, specialist /
- Cu privire la corectarea erorilor comise în redactarea numelui și/sau prenumelui deținătorului de teren, prezente ca urmare a procesului masiv de perfectare și înregistrare a Titlurilor de autentificare a dreptului deţinătorului de teren.
/ Raportor – Iustin Savin, specialist /
- Cu privire la corectarea erorilor comise în redactarea numelui și/sau prenumelui deținătorului de teren, prezente ca urmare a procesului masiv de perfectare și înregistrare a Titlurilor de autentificare a dreptului deţinătorului de teren.
/ Raportor – Iustin Savin, specialist /
- Cu privire la delegarea unui reprezentant din partea Consiliului local Grozești în vederea participării la negocieri colective.
/ Raportor – Svetlana Mitrofan, secretara consiliului local /
- Cu privire la corelarea Bugetului Primăriei Grozeşti aprobat pentru anul 2022
/ Raportor – Fonari Natalia, contabilă – șefă /
- Cu privire la alocarea terenurilor pentru împădurire /reîmpădurire /reabilitare .
/ Raportor – Iustin Savin, specialist /
Recomandările părților interesate cu privire la elaborarea proiectelor menționate , pot fi expediate, până la data de 25.09.2022, pe adresa electronică:
Primaria.Grozesti@gmail.com și la tel : 0264-43-238 – secretar