sxbsz fdsg absolvire scoala

Anunț! Concurs pentru ocuparea funcției vacante de ȘEF AL CENTRULUI CULTURAL GROZEȘTI

Anunț !

Primăria Grozești organizează

concurs pentru ocuparea funcției vacante de

ȘEF AL CENTRULUI CULTURAL  GROZEȘTI

Informația privind condițiile de desfășurare a concursului este plasată :

pe panoul informațional la sediul Primăriei Grozești .

pe WEB: grozesti.sat.md

Termenul limită de depunere a actelor 

06  ianuarie  2025

Ora 17:00

Informații suplimentare la telefon: 0264 – 43- 238

e-mail: primaria.grozesti@apl.gov.md

sau

primaria.grozesti@gmail.com


INFORMAȚIE

privind condițiile de desfășurare a concursului

pentru ocuparea funcției vacante de

ȘEF al  CENTRULUI  CULTURAL  GROZEȘTI

 

Organizatorul concursului: Consiliul  sătesc  Grozești

Scopul funcției: Buna funcționare a Centrului  Cultural   

 

Sarcinile de bază a Şefului Centrului Cultural   

1) asigură organizarea, conducerea și dezvoltarea subdiviziunii/instituției;

2) este responsabil de îndeplinirea corespunzătoare a atribuțiilor Centrului cultural;

3) reprezintă Centrul cultural în relațiile cu autoritățile publice, organizațiile și instituțiile naționale și internaționale, instanțele judecătorești, instituțiile financiare, cu alte persoane juridice și cu persoanele fizice;

4) elaborează programul anual de activitate și ia măsurile ce se impun pentru realizarea acestuia;

5) întocmește raportul anual al activității desfășurate și formulează propuneri pentru îmbunătățirea activității, pe care le prezintă fondatorului;

6) elaborează și asigură completarea lunară a registrului de evidență al Centrului cultural;

7) asigură elaborarea proiectului de buget al Centrului cultural și îl prezintă fondatorului spre aprobare;

8) organizează și coordonează activitatea personalului instituției, calitatea și modul de realizare a sarcinilor;

9) coordonează cu fondatorul angajarea personalului subdiviziunii/instituției;

10) încheie, după caz, modifică, suspendă, desface contractul de muncă al personalului din cadrul instituției, în conformitate cu legislația;

11) analizează necesarul de personal după structură și specialități și propun măsuri de asigurare a acestuia în funcție de necesități;

12) evaluează permanent personalul din subordine în scopul perfecționării activității profesionale;

13) prezintă rapoarte textuale și statistici, precum și alte informații relevante autorităților publice locale și centrale;

14) monitorizează repetițiile producțiilor cultural-artistice, expozițiile, concursurile și manifestările inițiate de Centru cultural, evaluează și propune măsuri pentru îmbunătățirea acestora;

15) atrage, după caz, surse externe extrabugetare pentru diverse proiecte culturale;

16) stabilește, după caz, legături culturale cu instituții, cu organizații, cu persoane fizice și/sau juridice din țară și din străinătate;

17) asigură gestionarea finanțelor publice și administrarea patrimoniului public în conformitate cu principiile bunei guvernări;

18) propune pentru aprobare statele de personal ale Centrului cultural, ținând cont de statele-tip de personal recomandate pentru Centrul cultural, stabilite conform anexei nr. 1, și de condiţiile necesare pentru asigurarea activităţii subdiviziunii/instituţiei, precum și de fișele de post pentru personalul subdiviziunii/instituției;

19) asigură transparența în activitate prin plasarea raportului anual de activitate pe pagina oficială a Centrului cultural și în sediul acesteia, într-un spațiu accesibil publicului;

20) implementează sistemul de control intern managerial conform standardelor naţionale de control intern în sectorul public, ținând cont de complexitatea şi domeniul de activitate al entităţii publice;

21) exercită alte sarcini referitoare la activitatea Centrului cultural, delegate de către fondator.

                                                                                               

Condițiile de participare la concurs: 

  Poate participa la concurs persoana care îndeplinește următoarele condiții: 

  1. cunoaște limba de stat, scris şi vorbit;
  2. nu a atins vârsta de 65 ani (art. 82 lit. i) din Codul Muncii RM)
  3. are capacitate deplină de exercițiu;
  4. nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
  5. are studii:
  6. superioare de profil,
  7. medii de specialitate de profil;
  8. studii în domeniu prin absolvirea unei instituții de învățământ vocaționale/tehnic postsecundar nonterțiar (nivelul V ISCED)
  9. sau a unei instituții de învățământ superior de licență (Ciclul I).

 

Studiile formale nu sunt obligatorii în cazul unei experiențe de lucru de cel puțin 3 ani în domeniul culturii și deținerii unor cursuri de formare continuă în domeniul culturii;

  1. are capacități de utilizare a calculatorului în vederea elaborării unor lucrări/proiecte și de utilizare a internetului;
  2. are capacitatea de a acorda asistenţă metodologică de specialitate şi capacitatea de implicare nemijlocită în soluţionarea problemelor din domeniu, confirmate prin rezultate palpabile și experiență anterioară în domeniu;
  3. are capacitatea de a identifica și a propune soluţii pentru rezolvarea eventualelor probleme din activitatea instituției, prezentând în cadrul concursului idei, concepte și măsuri realiste de dezvoltare a instituției.
  4. va prezenta proiectul managerial pe 4 ani video în PowerPoint

 

 Candidații, în termenul indicat în anunț, depun dosarul de participare la concurs, care va conține:

  1. cererea de participare la concurs
  2. Curriculum Vitae (model Europass);
  3. copia actului de identitate;
  4. copia actului/actelor de studii;
  5. cazierul judiciar sau declarație pe propria răspundere privind lipsa antecedentelor penale nestinse
  6. descrierea principalelor intenții privind candidarea la funcţia respectivă (scrisoare de intentie/de motivare);
  7. proiectul managerial pe  4 ani video în PowerPoint.

 

Cerințe specifice pentru participarea la concurs:

studii în domeniu sau echivalentul

abilități de utilizare a calculatorului

disciplină și punctualitate

responsabilitate față de lucru încredințat

respect față de oameni

spirit de inițiativă

tendință către dezvoltare continua

 

Legislația obligatorie : 

  • Legea  Culturii nr.413/1999 ;
  • Hotărârea  Guvernului nr.83/2023 cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Casei de cultură ; 
  • Regulamentul de organizare și funcționare a Centrului  Cultural Grozești , aprobat prin Decizia Consiliului local Nr. 6 / 6 din 25. 11. 2024.

 

Termenul de depunere a documentelor –  06.01.2025 ora 17:00

Modalitatea de depunere a documentelor: copiile pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.

Informaţii suplimentare: tel : 0264-43-238.