Anunț public privind inițierea procedurii de elaborare a proiectelor de decizii
Primăria Grozești anunță inițierea procedurii
de elaborare a următoarelor Proiecte de Decizie:
1. Cu privire la corelarea Bugetului Primăriei Grozeşti aprobat pentru anul 2023.
/ Raportor – Fonari Natalia, contabilă – șefă /
2. Cu privire la aprobarea Regulamentului de funcționare a Consiliului local.
/ Raportor – Svetlana Mitrofan, secretara consiliului local /
3.Cu privire la aprobarea Regulamentului privind stabilirea Indemnizației consilierilor locali.
/ Raportor – Svetlana Mitrofan, secretara consiliului local/
Recomandările părților interesate cu privire la elaborarea proiectelor menționate, pot fi expediate, până la data de 29.11.2023, pe adresa electronica:
Primaria.Grozesti@gmail.com
și la tel: 0264-43-238 – secretar
Proiectele de decizie sunt disponibile
la sediul primăriei Grozești și pe pagina WEB oficială:
grozesti.sat.md
( Transparența decizională – Proiecte de documente )